Sunday 10 October 2010

5th uncle n aunt came back from Australia

WELCOME BACK TO MALAYSIA

8/10/2010--五舅和五婶在澳洲回来了,过了好久他们再次回来了,但他们两个千金没回,因为要读书,没放假。他们这次来,是因为迟点他们要去中国旅行,在马来西亚玩几天,再去中国。希望他们有个美好的旅程。
9/10/2010--我们一家去吉隆坡。晚上我们有个聚会,虽然不是全部亲戚到,但大约都有60 位到。
我们在Dreams Shabu-shabu吃晚餐。
我们大约六点到,但大约九点才走,吃了蛮久的。哈哈
那儿是吃火锅的,一人一锅。。。
要吃什么就随手可拿。但种类其实并不多。

 花蟹。。。
 吃了竟然舌头痒,还出红点,唉。。敏感啊
这是带子,其实还可以啦,很少能吃到。。
不过我也不很爱吃海鲜啦。
每个人都有一杯雪糕和布丁。。。
一人还一粒椰子。
那店没帮人破开,爸爸就将两粒椰子互撞,椰子就破了,我们就有椰肉吃了。
哥哥就将椰子敲地,其他亲戚也有样学样。haha
我的表姐。。。
我的表妹。。。
我的表嫂。。。
表哥的儿子,嘉乐。。
嘉乐的爸爸,我的表哥。。
特地矮过他的
我澳洲的舅舅和舅母
thanks uncle treated us ate ,RM1001,
they all also said not very expansive because so much people n for uncle is not a big amount also..haha
anyway,THANKS,we have a great moment...
第二天舅舅再请我们两家人(二姨和我们家人)吃点心。。
过后我们去JUSCO逛逛。。。
舅舅还送了我一件衣服,formal shirt,thanks uncle...
thanks for the reward...

i seldom chat with uncle n aunt because my English is not good,
i will improve my English so that next time when uncle n your parents come back i can chat with u all...










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...